Terug naar homepage Ad & Trudy
Contacten met andere leveranciers van artikelen en diensten
Restaurants en supermarkten in Albir/Altea Spanje.
We komen nu al vele jaren in de regio Benidorm, Albir/Altea en verbleven daar veelal op campings. In 2022 is onze teckel op Camping Cap-Blanch overleden. We hebben op die campings veel vrienden op gedaan, die ons tijdens de Corona periode hebben geholpen. Uit die contacten zijn blijvende contacten voort gekomen, waar we ook in Nederland contact mee hebben. We maken veelal gebruik van supermarkten als de Lidl, De Buren (Nederlandse winkel), de Mercadona, Aldi en Chinese winkels in Albir. Om te eten hebben we zowel in AlbirAltea als in Benidorm veel vaste plekken waar we vaak met onze vrienden gaan eten. Erg gezellig allemaal. Al is het hierook veel duurder geworden dan in vorige jaren. Maar nog steeds veel goedkoper dan in Nederland. Er komen regelmatig weer nieuwe zaken bij en dan gaan we die ook weer eens proberen.
AON.
Onze klachten tegen AON, het bemidddelings/adviesburo buro voor Hypotheken van het Philips Pensoenfonds.
Wij hebben eind 2022 ons huis verkocht, daar we naar een appartement moesten wegens lichamelijke problemen van mijn vrouw.
We hadden via AON al 14 jaar een aflossingsvrije hypotheek op ons huis in Gouda. Toen we gingen verhuizen naar een appartement wilden wij onze goedkope hypotheek mee nemen naar ons nieuwe appartement. Ofschoon we toestemming kregen van de hypotheek gever, Philips Pensioenfonds, werd de procedure een fiasco. AON was erg slordig en gaf ons zeer laat en onnodige instructies terwijl we tijdens de periode tussen verkopen en kopen op vakantie in Spanje zaten. Tussen de verkoop van ons oude huis en de aankoop van ons appartement zat op verzoek van de verkoper van ons nieuwe appartement bijna 5 maanden. Tijd genoeg zou je denken. Maar uiteindelijk lukte de verlenging van de hypotheek om boven genoemde redenen niet, waardoor wij geen vertrouwen meer in AON hadden. Uiteindelijk zijn we in dit bedrijf zo zwaar teleurgesteld dat wij de samenwerking met AON hebben gestopt. Toen wij reclameerden bij AON en het Philips Pensioenfonds verscholen zowel het Philips Pensioenfonds als AON zich achter regeltjes waarover wij niet van te voren op de hoogte waren gesteld. Er was bij beide bedrijven geen wil aanwezig om de problemen op te lossen. En dat, terwijl AON de fouten in dit proces had gemaakt. AON is voor ons beslist geen aanrader!!! Ik heb later onze klacht op papier gezet en naar het Philips Pensioenfonds en de directie van AON gestuurd. Uiteindelijk betaalde AON het betaalde tarief voor de bemiddeling aan ons terug. Maar wij zaten wel de komende tijd voor veel hogere lasten dan was gepland.